ボカロ英語歌詞 紹介場

ボカロ曲の英語歌詞,気が向いたことをあげていきます

【英語歌詞】シリョクケンサ/40mP feat.GUMI |Lyrics English ver.

シリョクケンサ

作詞・作曲:40mP

唄:GUMI

English Translyrics:https://youtu.be/5mS_Q9KXApQ

www.youtube.com

You close your left eye and barely breathing

What kind of person are you still seeing?

You leave your right eye to follow closely

But even I know that it’s not the real me

隠した方の左眼に

どんな僕を映し出すの

開いた方の右眼だけじゃ

本当の僕は見えないでしょ

 

Examining your eyes

Between the ever crossing lines

I laugh a bit cuz I know it’s true

シリョクケンサ 二重線の僕が 悪戯に微笑む

 

Ah, and don’t forget that I

Can only ever hide

The real me even you never knew

忘れないで 君の中に 偽物の僕がいる

 

So tell me how to change, point where to go

Your eyes can see it all when no one else could know

That empty heart of mine I just couldn’t find

指さしで教えてよ

君の眼には見えてるんでしょ

僕の心の隙間が

 

So blur the dark until you find the truth

I’ll let you close your eyes if you can make it through

What do you really think of me?

ぼやけて見えるのなら

目を閉じて構わないから

君が思うままに

 

To love me truly and share the same view

We have to fix these two eyes they gave you

So lose those old things ‘cuz glasses won’t do

They never could see me the way I know is true

正しく僕を愛せるように

君の眼を矯正したくて

使い古したその眼鏡じゃ

本当の僕は見えないでしょ

 

Examining your eyes

I’m slowly blurring out of sight

I laugh a bit cuz it’s sad but true

シリョクケンサ 消えかけの僕が 悲しげに微笑む

 

Ah, and don’t forget you’ll find

Me if you really try

The real me even you never knew

忘れないで 君の中に 本当の僕がいる

 

They say that what you see, you can believe

We know the world is never what it seems to be

But maybe we’re the same really, you and me

目に映るものだけを

信じることしかできない

僕も君も同じだ

 

So now I’m sure and begging even more

To please forget the person that I was before

And find the me you never see

だからこそ今だけは

その心に焼き付けてよ

君が知らない僕を

 

And bit by bit I had lost that memory

A place I can’t see, is this the ending?

It’s always moving, you’re always changing

Or was it me? Did I change and just not see?

少しずつ見えなくなった

あの頃は見えた景色

変わったのは君のほうか

それとも自分のほうか

 

So tell me how to change, point where to go

Your eyes can see it all when no one else could know

That empty heart of mine I just couldn’t find

指さしで教えてよ

君の眼には見えてるんでしょ

僕の心の隙間が

 

So blur the dark until you find the truth

I’ll let you check, examine me through

This is me and everything I hide

Who I am deep inside

ぼやけて見えるのなら

この胸に手を当て

君に伝えるから

本当の僕を

少年と魔法のロボットVOCALOID BEST ,NEW RECORDINGS [ 40mP ]

価格:2,619円
(2020/7/30 09:10時点)