ボカロ英語歌詞 紹介場

ボカロ曲の英語歌詞,気が向いたことをあげていきます

嫉妬心/*Luna feat.GUMI,Rana Lyrics English ver.

嫉妬心

作詞・作曲:*Luna

唄:GUMI,Rana

www.youtube.com

 

www.youtube.com

"You aren’t really such a big shot, are you?"

I asked it once again while looking at you

And again, I’m making sure I align

With your reflection in my eyes

全然大したことないなって

君を見上げて僕は言うんだ

この目に映ってる君に

また僕を重ねてる

 

"The things that you do, anyone can do too"

I said it once again while looking at you

It’s not enough just to hold my hand

And so I’ve pulled you close again

誰でもできそうだなって

君を見上げて僕は言うんだ

この手に触れてる君を

また僕は引っ張った

 

Hold on, hold on

Don’t just go on and leave me alone like you do

You keep stringing me along

Even though I know that you know I’m so in love with you

待って待って僕を

また置いていくのかい

君に恋してる僕を

いつも遠くから手招きして

 

Please, give me, give me, give me

Give it to me baby

Baby, please just give me

Please don’t keep it from me

それ僕に僕に僕にください

君の僕に僕にください

 

You have a lot, hey don’t you?

Share it with me won’t you?

Just a bit’s not cheating

Don’t be so conceited

沢山持ってるんでしょう

少しぐらい分けても 

減らないでしょう?

ケチケチしないで

 

"Stop showing off to me, I know that you mean to"

I said it once again while looking at you

I don’t like the smirk you have now and then

And so I’ve pulled you into my arms again

見せつけてくるなよって

君を見上げて僕は言うんだ

苦笑いする君を

また僕は抱き寄せた

 

"Haha, hey, the things you do are funny...?"

You said it once again while staring at me

Guess you know, I don’t wanna let you go

No matter what you tell me, so.

おかしなことするねって

僕を見据えて君は言うんだ

どうしても君のことを

離したくないんだ

 

The more that I crave

The more that I cave whenever we talk it’s true

Although I know deep inside that

That I won’t ever get to sing the way that you do

欲しくなればなるほど

君と話してる自分が好きになる

同じ声など出ないって

一番よくわかってるのに

 

Please, give me, give me, give me

Give it to me baby

Baby, please just give me

Please don’t keep it from me

それ僕に僕に僕にください

君の僕に僕にください

 

You’re hiding it, hey aren’t you?

Show it to me won’t you?

Just a bit’s not cheating

Don’t be so conceited

隠し持ってるんでしょう

少しぐらい見せても

余裕なんでしょう?

ケチケチしないで

 

The more I try to keep you in my reach

The further that you slip away from me

The more I learn about the girl you are

The angrier I am by far

僕は手を伸ばすほど

君は足場をあげて

君を知れば知るほど

僕は息をあげてゆく

 

Whenever I see you hurting or upset

I want to look the other way, and yet

Wasn’t this all I ever wanted from the start?

So tell me why, why it breaks my heart?

君の瑕を横目で見ては

目を背けたくなる

それを望んでるはずなのに

何故僕が悲しいかな

 

Please, give me, give me, give me

Give it to me baby

Just pretend to give me

Then run away from me

それ僕に僕に僕にください

くれるフリして逃げてください

 

But don’t you tell me just yet

Don’t you cover up yet

For now let me see it

まだ教えないで

君を蓋しないで

少し輝かせて

 

Show me all your secrets

Hate me like you mean it

Don’t be so conceited

目を奪って

僕を笑って

ケチケチしないで?