ボカロ英語歌詞 紹介場

ボカロ曲の英語歌詞,気が向いたことをあげていきます

【英語歌詞】ゴーストルール/DECO*27 feat.初音ミク |Lyrics English ver.

ゴーストルール

作詞・作曲:DECO*27

唄:初音ミク

English Translyrics:https://youtu.be/mQrXFbwi-gY

www.youtube.com

I only know how to lie, I guess I really can’t dodge it this time

No law to pardon my crime, no clemency for this evil of mine

Things don’t look better today, the mask I wear is crumbling away

Lapsing in depravity, I didn’t see what was happening to me

どうだっていい言を 嘘って吐いて戻れない

時効なんてやってこない 奪ったように奪われて

今日だって叶わない 思ったように騙せない

腐っている僕には 腐ったものが理解らない

 

Come here, no go away, stay…

“I’ve hidden it away”

おいでココまで 捨てい

「隠して仕舞ったんだ」

 

Mayday! Find me if you think you can,

Then you can leave and never hold me close again

Hey mayday! Find me if you think you can,

But could you smile for me at the very end?

メーデー 僕と判っても

もう抱き締めなくて易々んだよ

メーデー 僕が解ったら

もう一度嘲笑ってくれるかな

 

I know I’m nothing more than an empty ghost

An empty shell of lies, and it haunts me so

マボロシだって知るんだよ

嘘憑きだって知るんだよ 

 

Hey!

ネェ

 

Although “no” is what I meant, I gave a “yes” and lied yet again

And yeah I have my regrets, it’s just so easy to plead “innocent”

Playing the victim are you? Just say a prayer, or heck, make it two

Was so busy talking away, unknown to me, I was digging my grave

NOだって言う筈が キョドってYESを声に出す

後悔の脆弱は 騙したほうが正義なの

卑怯だって構わない 祈っておいてそれはない

飾っていた饒舌が 墓穴を掘って焼ける様

 

The guilt, it’s here to stay, grey…

Manipulate away

負い目どこまで 灰色

被害者ヅラしたって

 

Mayday! Go ahead and fire away,

Since honesty is hard for me to find today

Hey, mayday! Go ahead and judge away,

I chose to be this kind of person anyway

メーデー 僕を叱ってよ

正直者が夢見たいなら

メーデー 僕を裁いてよ

最後まで甘えてしまうのは

 

I know I’m nothing more than a wandering ghost

An empty shell that’s nothing but a void at most

亡霊だって知るんだよ

空白だって知るんだよ

 

Hey!

ネェ

 

Wishing for the many things I lack within,

I’m greeted by a “me” I didn’t know again

Still I kept on moving right on through the sea,

so dark a night that had come over me

足りないものを望んだら 僕じゃない僕に出逢ったよ

それでも前に進んだの クラクラしちゃう夜も

 

Could you ever love me as I am today?

Somebody fed on ego, live forever this way

When you look at me who do you actually see?

This lonely toxic clown could be...

足りない僕を愛してよ EGO-MAMAが僕を育てたの

きみには僕が見えるかな 孤毒なピエロが

 

Mayday! Find me if you think you can,

Then you can leave and never hold me close again

Hey mayday! Find me if you think you can,

But could you smile for me at the very end?

メーデー 僕と判っても

もう抱き締めなくて易々んだよ

メーデー 僕が解ったら

もう一度嘲笑ってくれるかな

 

Mayday! Go ahead and fire away,

Since honesty is hard for me to find today

Hey, mayday! Go ahead and judge away,

I chose to be this kind of person anyway

メーデー 僕を叱ってよ

正直者が夢見たいなら

メーデー 僕を裁いてよ

最後まで甘えてしまうのは

 

Mayday! Tell them who I really am,

Since everything I know’s about to meet its end

Hey Mayday! Dancing with the ghost I am,

You figure out the me you knew was just a sham?

メーデー 僕を暴いてよ

もう直終わるこの世界から

メーデー 僕と踊ってよ

最初からイナイと理解ってた? 嗚呼

 

Know I’m nothing more than an empty ghost

An empty shell of lies, and it haunts me so

マボロシだって知るんだよ

噓憑きだって知るんだよ

 

I know I’m nothing more than a wandering ghost

An empty shell that’s nothing but a void at most

亡霊だって知るんだよ

空白だって知るんだよ

 

I only know how to lie, I guess I really can’t dodge it this time

No law to pardon my crime, no clemency for this evil of mine

どうだっていい言を 嘘って吐いて戻れない

時効なんてやってこない 奪ったように奪われて

GHOST [ DECO*27 ]

価格:2,301円
(2020/7/16 20:36時点)
感想(0件)