ボカロ英語歌詞 紹介場

ボカロ曲の英語歌詞,気が向いたことをあげていきます

【英語歌詞】グッバイ宣言/chinozo feat.flower |Lyrics English ver.

グッバイ宣言

作詞・作曲:chinozo

唄:flower

English Translyrics:https://youtu.be/pwkVnjZWLuA?list=WL

Emergency, lately

They’ve been going crazy in town

They’re stuck at home while going

Rolling rolling, rolling rolling, round

Caught up in the sweet deception twilight rolls around

エマージェンシー 零時 奴らは

クレイジー・インザ・タウン 家に篭って

ゴロゴロ ゴロゴロと 

堕落の夜に 絡みついた

 

LU LU LU The words we said that day had

LU LU LU Started to go bad

Upside down this topsy turvy town

Holds nothing for us, it’s time

that we smile and say goodbye!

ルルル 放つ言葉は ルルル 腐っていた

正論も常識も 意味を持たない都会にサヨウナラ!

 

Hikikomori zettai justice

It’s a special moment locked in time

For me myself and I

I’ll listen until this rendezvous

is dead and you paint me anew

Until we’re coloured just like you

引き籠り 絶対 ジャスティス

俺の私だけの 折の中で

聴き殺してランデブー 

俺の私の音が 君に染まるまで

 

Hikikomori zettai justice

It’s a special moment locked in time

For me myself and I

I’ll listen until this rendezvous

is dead and you wrap me anew

Until we sound the way you do

引き籠り 絶対 ジャスティス

俺の私だけの 折の中で

聴き殺してランデブー 

俺の私の音を 君が包むだけ

 

WOW WOW WOW My ego’s growing stronger

WOW WOW WOW Can’t keep it in much longer

WOW WOW WOW So here inside i’ll stay

bloom a bit insane

wowow 時がきた今

wowow エゴ放つのさ

wowow 家に籠って 

狂い咲く

 

Emergency, lately

I’ve been having crazy ideas

Like let’s become as gods now!

Whirling whirling, whirling whirling, round

While about my head the world turned around without a sound

エマージェンシー 0時 流石に

クレイジーな計画はお陀仏

グルグル グルグルと

世界は変わらず廻っていた

 

LU LU LU The way you looked at me was

LU LU LU Honestly blurry

I think I got it, it finally clicked

It feels like we’re all hostages

ルルル 君の視線が ルルル ぼやけて尽きる

マリオネットな感情に 気付いてしまった

 

C’mon and jam out again in this city

That anxiety’s never any fun

So don’t you ever succumb!

相も変わらずJamる街 

止まぬNervousに 拐われないで

 

Hikikomori zettai justice

It’s a special moment locked in time

For me myself and I

I’ll listen until this rendezvous

is dead and you paint me anew

Until we’re coloured just like you

引き籠り 絶対 ジャスティス

俺の私だけの 折の中で

聴き殺してランデブー 

俺の私の音が 君に染まるまで

 

Hikikomori zettai justice

It’s a special moment locked in time

For me myself and I

I’ll listen until this rendezvous

is dead and you wrap me anew

Until we sound the way you do

引き籠り 絶対 ジャスティス

俺の私だけの 折の中で

聴き殺してランデブー 

俺の私の音を 君が包むだけ

 

WOW WOW WOW My ego’s growing stronger

WOW WOW WOW Can’t keep it in much longer

In this place, my shame cast away, I’ll finally

Bloom a bit insane

wowow 時がきた今

wowow エゴ放て

恥を捨てられる 

家に狂い咲け